donderdag 22 december 2011

Ding 23 Het Einde

Op 23 december 2011 ben ik toe aan de eindevaluatie van 23 Dingen. Met mijn muziek, via Spotify, op de achtergrond lees ik mijn 22 blogs nog even door.
Favoriete Dingen:
-RSS feeds, en daarna deze via de reader in gmail ordenen. Zo houd je toch nog een beetje overzicht.
-YouTube filmpjes maken met mijn telefoon. Waterland en Sinterklaas levert nu 1 hit op. Aan mijn opnametechniek moet ik nog werken.
- Library Thing, dit in tegenstelling tot My Discoveries.
-Spotify met mijn eigen muziekkeuze. Voor mij was dat de grootste verrassing.
-FaceBook, Google Maps: maar daar deed ik al wat mee voor 23 Dingen

Tja als ik nog even doorga dan zijn alle Dingen favoriet. Eigenlijk waren de bibliotheek eigen Dingen het minst favoriet!

Het was geen straf om te werken aan 23 Dingen, alhoewel ik soms weleens niet meer wist wat en hoe. Binnen de organisatie ben ik verantwoordelijk voor de interne communicatie en hier biedt 23 Dingen zeker mogelijkheden voor. Ik hoop dan ook dat de google agenda (met daarin weer diverse andere agenda's) ons het komende jaar zal helpen met het niet dubbel plannen van onze activiteiten.

Onze organisatie moet zeker mee met de sociale netwerken, maar misschien moet daar dan ook een medewerker voor aangesteld worden. Het is geen hobby die je er even bij doet. 
Hopelijk kunnen we dat als de meerderheid van de collega's 23 Dingen heeft gevolgd gaan uitzetten.

De getoonde voorbeelden bij 23Dingen waren soms al jaren oud. Op bibliotheekgebied is dit kenmerkend. Ik werk graag mee omdat in 2012 te veranderen.


"23Dingen was voor mij het einde".



7 opmerkingen:

  1. Zo da's een mooie afsluiter voor 2011. Jij kan met een gerust hart de feestdagen in. Gefeliciteerd met het halen van de eindstreep. En als jezelf als vernieuwend voorbeeld aan de cursus wilt toevoegen dan ben je meer dan welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Anjes, FANTASTISCH, je hebt het maar even gedaan. Het was toch wel een hele zit die 23 dingen? Gefeliciteerd!Ik hoop dat je er in het nieuwe jaar iets mee gaat doen. Ik ben benieuwd wat. En nu genieten van de fijne, vrije feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het stukje voor je geschreven terwijl Reinhard Mey het liedje: "Uber den Wolken" op de achtergrond zingt!Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Misschien kunnen we toch eens brainstormen met z'n drieën om de ideeën te verzamelen.

    BeantwoordenVerwijderen